Mütevazı konukseverlik televizyonu uzun süredir hantal ve modası geçmiş olmakla alay ediliyor. Ve haklı olarak: çoğu zaman otel TV'leri geçmişin kalıntılarıydı ve çoğu misafirin kendi evinde sahip olduğu teknolojiyle hiçbir zaman uyumlu değildi. Sebebi ise? Donanım hızla eskiyordu ve gerçekten pahalıydı. Bugün tüketiciler şık LCD TV'leri ucuza alabiliyor ve bu TV'ler yazılımı gerçek zamanlı olarak güncelleyebiliyor. Bu, eğer mülkünüz 1999'da sıkışıp kalmışsa, yeni konaklama TV'lerine yatırım yapmak için harika bir zamandır.
Konaklama TV'leri kanallardan daha fazlasıdır; konuk deneyimi, marka bilinci oluşturma ve iletişim için akıllı merkezlerdir. Otel TV'si, ışıkları kontrol etmekten içerik akışına ve oda servisi siparişi vermeye kadar konukların beklentileri doğrultusunda uyum sağladı. Günümüzün misafirleri evlerinde birinci sınıf teknolojiye alışmış ve otel deneyiminden daha fazlasını beklemeye başlamışlardır. Deneyimleri üzerinde çok daha fazla kontrol sahibi olmayı bekliyorlar ve teknolojinin etkin olduğu misafir odası tek bir kontrol noktasına ihtiyaç duyuyor.
Peki misafirlere istediklerini nasıl verebilirsiniz? Otel eğlence sisteminizi yükseltmenizin zamanı geldi.
Otelciler için tehlikede olan çok şey var. Bu, konuk deneyimi üzerinde doğrudan etkisi olan uzun vadeli bir yatırım kararıdır: Hospitality Tech'in 2019 Misafir Etkileşimi Teknolojisi araştırması, konukların %72'sinin istedikleri teknoloji mevcut olduğunda bir tesise geri döneceğini ortaya koymuştur. Doğru eğlence seçenekleri misafirler için de önemlidir: Aynı katılımcıların %40'ı, otel seçerken Akıllı TV'lerin ve içerik akışının en önemli hususlar olduğunu söyledi. Hangi ekran boyutu en uygunudur? TV'ler oda içi dijital tabela olarak mı kullanılmalı? Televizyonu mobil cihazlarıyla kontrol etmek mi istiyorlar?
Hem donanımı hem de yazılımı etkileyen böylesine önemli bir kararla, satıcılarla doğrudan iletişime geçmenize olanak tanıyan resmi bir Teklif Talebi sürecinden geçmenizi önemle tavsiye ederiz; böylece verdiğiniz kararın mülkünüz için en iyi karar olduğuna %100 güvenebilirsiniz. .
Bunun korkutucu olduğunu biliyoruz, ancak böyle olması gerekmiyor. Kararın çeşitli bileşenlerini parçalara ayırdık; öncelikle otelin neye ihtiyacı olduğunu, ardından misafirlerin beklentilerini ve bu yüksek riskli karar sürecinde size yol gösterecek en iyi donanım ve en iyi otel yazılımını inceledik. Büyük bir olay ama arkanızdayız!
Bir Konaklama TV'sinde ve Konuk Eğlence Sisteminde Nelere Dikkat Edilmeli?
Her şeyden önce tüketici ekranları ile ticari ekranlar arasındaki farkı anlamak önemlidir. Kesinlikle bir mağazaya gidip mülkünüz için bir dizi akıllı TV satın alabilseniz de, konaklama düzeyinde bir ticari TV çözümünün avantajlarını da düşünebilirsiniz.
Oteller için,
Özelleştirilebilirlik: Belirli özelliklere erişimi kontrol etmenize, menüleri özelleştirmenize, kişiselleştirilmiş karşılama tebrikleri eklemenize, içeriği kolayca yönetmenize ve genel olarak tesisinizin gelişen ihtiyaçlarına uyum sağlamanıza olanak tanıyan bir sistem arayın. İdeal olarak, oda içi TV, size daha fazla gelir getirecek şekilde tesis içi olanakların pazarlanmasına yardımcı olur.
Birlikte çalışabilirlik: Mevcut bir sistemi sökmeyi (veya yeni bir mülk için bir sistem kurmayı) planlamıyorsanız, sistemin mevcut altyapıyla uyumlu olduğundan emin olmanız gerekir.
Altyapı: Eğlence akışı WiFi üzerinde çok fazla bant genişliği kaplar. İçeriğin kablolu bir sistem aracılığıyla sunulması bile altyapı gerektirir. Bu nedenle, ister çoğunlukla kendi cihazını getir (BYOD) deneyimi, ister oda içi eğlence seçeneklerini içeren karma bir deneyim sunuyor olun, oteliniz kapalıyken bile sisteminizin kesintisiz bir deneyim sunabileceğinden emin olmanız gerekir. satıldı. Bu nedenle, şirket içinde barındırılmak yerine bulut tabanlı bir çözümü tercih ediyorsanız, mülkünüzün internet altyapısının sürekli eğlence akışını kaldırabileceğinden emin olun.
Bağlantı: Konuklar cihazlarından TV'ye içerik yayınlayacaksa bunun kolay olması gerekir. BYOD'den yararlanmak için misafirlerin atması gereken adımları dikkatlice değerlendirin.
Ses: En net görüntü bile zayıf ses nedeniyle bozulabilir. Hoparlörlerinizin iyi bir ses deneyimi sunacak kadar güçlü olduğundan emin olun.
Konuklar Oda İçi TV'lerden Ne İstiyor?
Oda içi eğlence, konuk deneyiminde önemli bir faktör haline geldi. Farklı otel türlerindeki misafirlerin farklı talepleri var ancak misafirlerin yaklaşık %75'i oda içi eğlenceyi kullanıyor ve %28'i bunun genel otel deneyimleri açısından "çok veya son derece önemli" olduğunu söylüyor. Misafirler modern oda içi otel teknolojisine o kadar öncelik veriyorlar ki iş merkezi (%34), fitness merkezi (%27), spa (%24) veya oda servisi (%15) gibi olanaklardan vazgeçmeye istekli oluyorlar.
İster otel tarafından sağlanan cihazlarla ister kendi cihazları aracılığıyla, konuklar tüm otel deneyimine parmaklarının ucunda erişmek ister. Özellikle oda içi teknoloji konusunda çoğu misafir, kendi cihazlarını (%31) kullanmak yerine otel tarafından sağlanan TV'leri (%69) kullanmayı tercih etti.
Oracle'ın bir başka konuk anketi, kişiselleştirmeye odaklandı; ankete katılanların %64'ü, içeriğin varışta odaya önceden yüklenebilmesi için eğlence tercihlerini paylaşacaklarını söyledi. Bu, oda içi eğlencenin konuk deneyimine "ev benzeri" bir kişisel dokunuş katmak için görünür ve arzu edilen bir yer olması nedeniyle makro kişiselleştirme eğilimiyle uyumludur.
Misafirler, nereden geldiklerine bağlı olarak kendi içeriklerini farklı cihazlarda yayınlamayı tercih ediyor. Monscierge'in konuk ağırlamaya yönelik Apple TV'si gibi platformlar, konukların kendi içeriklerini yayınlamalarına olanak tanıdığı için giderek daha popüler hale geliyor. Konaklama için Apple TV, PMS entegrasyonu aracılığıyla ödeme sonrasında hesaplardan otomatik olarak çıkış yapılması ve otel bilgilerinin ve markanın konuk TV'lerinde görüntülenmesi gibi özel konuk işlevlerine sahiptir.
Bunu özetlemek gerekirse konukların üç temel "isteği" vardır: esneklik, kontrol ve son olarak basitlik.
Esneklik: Konuklara canlı TV'ye göz atma, isteğe bağlı içerik seçme, Netflix, Hulu ve HBO gibi uygulamalardan içerik yayınlama veya kendi cihazlarını kullanarak kendi içeriklerini oda içi TV'ye yayınlama esnekliği sunumulmasını tercih ediyor.
Kontrol: Konukların kendi deneyimlerini kontrol edip düzenlemelerine yönelik teknolojiyi sağladığınızda kişiselleştirme daha kolay ve daha doğrudur. İdeal olarak bu teknoloji, konuklar, otel ve teknoloji arasında tek bir iletişim noktası sağlamak için cihazlar ve kanallar arasında sorunsuz bir şekilde çalışır.
Basitlik: Misafirler teknolojinin kusursuz çalışmasını istiyor. Hepimizin bildiği gibi otel operasyonları nadiren bu kadar sorunsuz olur. Yine de herkesin en fazla birkaç dakika içinde anlayabileceği basit, sade bir eğlence çözümü sunmak zorundayız. Stressiz ve iyi teknolojisini kullanması kolay teknoloji!
Konuklar, otellerin oda içi deneyime daha fazla yatırım yapmasını talep ettikçe WiFi bağlantınızın ne kadar hızlı olduğuna, cihazları oda içi TV'lere bağlamanın ne kadar kolay olduğuna (Bluetooth ve daha fazla HDMI bağlantı noktası) ve genel olarak dikkatli bir şekilde bakmanız gerekecektir. işletmenizin hedef demografik beklentileri nelerdir? ABD'deki hane halkının geleneksel TV'den ziyade yayın hizmetine abone olduğu bir dünyada (%69'a karşı %65), otelinizin tüketicilerin içerik tüketme tercihlerine ayak uydurması gerekiyor.
Ticari sınıf TV'lerinizi seçtikten sonra, ekranınıza içerik almanın bir yolunu da bulmanız gerekir. Burada, bağımsız olarak veya birlikte kullanılabilecek iki seçeneğiniz var: genellikle set üstü kutuların eşlik ettiği eksiksiz oda içi eğlence platformlarından oluşan dikey eğlence ve akış sağlayıcıları mevcuttur.
Dikey Eğlence Platformları oteller için birden fazla işlevi yerine getirmektedir. İlk olarak, canlı TV içeren etkileşimli misafir odası eğlencesi ve Hulu, HBO ve Netflix gibi yayın hizmetleri için "en üst düzey" yerel uygulamalar var. Platformun işlevselliği genellikle misafir mesajlaşma yazılımı, yerel destinasyon önerileri ve spa ve restoranlar gibi tesis içi diğer olanaklara ilişkin bilgilerle genişletilebilir. Birçoğu aynı zamanda otel Wi-Fi çözümü de sunuyor. Bunlar genellikle ayrı ürünler olarak fiyatlandırılır ancak mülk genelinde sorunsuz bir şekilde birlikte çalışırlar.
Oteller için Comcast Business TV, ABD genelindeki konuk odalarına 80'den fazla kanal dizisini yerleştiriyor Bazı HTR yorumcularına göre hizmet düzensiz olabilir ve fiyatları biraz yüksek olabilir. Ancak hizmet "uydu sinyalleriyle karşılaştırıldığında hava koşullarına karşı dayanıklıdır" ve "harika içerik/kanal seçimidir."
Spectrum Enterprise TV, yönetilen Wi-Fi, fiber internet, ses ve ethernet hizmetlerini birleştiriyor
Cox Business, konaklama WiFi ve BT'yi TV hizmetiyle birleştirmek isteyen oteller için bölgesel olarak uygun bir seçenektir.
Sınırlı hizmet sunan oteller, butikler, kiralık tatil yerleri ve hem uygun fiyatlı hem de konuk odaklı eğlence sunmak isteyen diğer işletmeler için Google Chromecast, Apple TV ve Amazon Fire TV gibi yayın cihazları, konuklara premium içeriğe (oturum açılmış bir hesapla) erişim sağlar. ) ve kendi içeriklerini oda içi ekrana aktarma seçeneği sunuyorlar.
HBO ve Netflix, Marriott ve Hilton gibi büyük markaların yanı sıra konukların bu hizmetlere oda içinde erişmesini sağlamak için çeşitli dikey eğlence platformlarıyla da anlaşmalar imzaladı. Misafirler, kendi içerik seçeneklerini görmek için giriş yapabilir veya giriş yapmadan hizmeti ücretsiz olarak kullanabilirler.
Konaklama TV Tedarikçisini Seçerken Önemli Olan Donanım + Yazılımdır
Son bir değerlendirme, donanım ve yazılımın en azından geleceğe yönelik bir şekilde oluşturulup oluşturulmayacağıdır. Donanımınızla iyi bir beş yıl geçirmelisiniz ve yazılımınız, eğlence ve misafir beklentilerindeki en son trendlere göre sık sık güncellemeler sunan bir satıcıdan gelmelidir.
Defalarca gördüğümüz gibi, gezgin beklentileri yavaş yavaş gelişebildiği gibi hızla da değişebiliyor. Değişen ihtiyaçlara uyum sağlayan sistemler arayın. Yeni bir otel eğlence sistemine yatırım yapmak kolay bir işi değildir. Bu masrafı daha kolay sindirilebilir hale getirmek için, en azından çoğunlukla önümüzdeki beş yıl için geleceğe yönelik bir sistem arayın. Satıcının, yazılım güncellemeleriyle teknolojiyi mevcut haliyle destekleyebilmesi gerekir; böylece konuk deneyiminden ödün vermeden oda içi teknolojinizin ömrünü mümkün olduğu kadar uzun süre uzatabilirsiniz