Blog

Otel Mobil Uygulama

Otel mobil Uygulamaları ile hizmetlerinizi genişletin

Günümüzde Otel mobil Uygulamaları iler beraber her şey için bir uygulama var, bu nedenle konuklar, özellikle de bin yıllık gezginler, bir otel uygulamasının deneyimlerini kişiselleştirmesini beklemeye başladı. Bir uygulama ile müşteriler, rezervasyonlarını kolayca yönetebilir, sanal ödeme yapabilir, odaların sanal bir otelini alabilir, otel odasına kendi başlarına giriş ve çıkış yapabilir ve sohbet yoluyla otel personeli ile iletişime geçebilir. Ayrıca, seyahat sonrası aşamada push bildirimleri aracılığıyla konuklarla yeniden bağlantı kurmanın harika bir yoludur.

Mobil platformlar, seyahat araştırması ve rezervasyon için bir numaralı tercihtir; gezginlerin %85'i rezervasyon için bir mobil cihaz ve %60'ı seyahat sırasında navigasyon uygulamalarını kullanır. Bu, her zamankinden daha fazla, mobil uygulamaların Turizm için gerekli olduğu, tüm seçim sürecinde kullanıcıya ulaştığı ve deneyim sırasında onlara eşlik ettiği anlamına geliyor.

Bunu akılda tutarak, sadece daha fazla müşteri çekmek için değil, aynı zamanda daha iyi bir hizmet sunmak ve misafirleri ile bağlantıda kalmak için otellerin dijital tarafında bahis oynaması hiç bu kadar önemli olmamıştı. Eşsiz, zevkli ve unutulmaz bir deneyim sağlamak için en iyi uygulamaları dikkate alan iyi düşünülmüş bir otel uygulaması, tüm bunları yapabilir ve oteli farklılaştırmak ve deneyiminizin harika ve benzersiz olmasını sağlamak için daha da ileri gidebilir.

Peki iyi bir otel uygulaması ne işe yarar? Hangi özellikleri içermelidir? Her zaman duruma göre değişir- sonuçta en iyi uygulama, her markanın ihtiyaçları ve kimliği göz önünde bulundurularak özel olarak geliştirilen uygulamadır - ancak en iyisini geliştirmek istiyorsanız göz önünde bulundurmanız gereken ana özellikler şunlardır: misafirleriniz için otel uygulaması:

  1. Rezervasyon

Bu makaleye, çoğu tüketicinin rezervasyon için bir mobil cihazı nasıl kullandığından bahsederek başladık. Bu nedenle, başvurunuz, uygulamanın kendisi aracılığıyla rezervasyon yapma seçeneğine sahip olmalıdır. Yeni misafirler, otelinizi bulmak ve rezervasyon yapmak için Rezervasyon gibi daha genel hizmetleri kullansalar bile, başvurunuzu bilen ve takdir eden sadık misafirler doğrudan bunun üzerinden rezervasyon yapmayı tercih eder.

  1. Analitik

Misafirlerinizi doğrudan etkilemeyen, ancak oteliniz için tüm farkı yaratacağı için gerekli bir şey. Uygulamanızın analitiği, uygulamanızın kullanım şekliyle ilgili verileri toplamanıza, düzenlemenize ve analiz etmenize olanak tanır. Bu, yalnızca kullanıcı deneyiminize en fazla değeri katan özellikleri değil, aynı zamanda hangi hizmetlerin en önemli olduğunu, uygulamanızın size getirdiği rezervasyon ve kâr sayısını ve uygulamanızı daha da iyileştirmenin doğru yolunu öğrenebileceğiniz anlamına gelir.

  1. İrtibat bilgileri

Otelinizin ana irtibat bilgilerinin (telefon numaraları, e-posta adresleri) uygulamanızda hazır olması, misafirlerinizin anında erişmesi gereken bilgiler olduğu için bir zorunluluktur. Herhangi bir gecikme veya engel olmaksızın, soru sormak veya hizmet talep etmek için yalnızca otelin resepsiyonuyla doğrudan iletişime geçmeye ayrılmış bir bölüm, müşterilerinizi daha memnun edecek ve daha da önemlisi, ihtiyaçları olan her şey için her zaman hazır olduğunuzun farkında olacaktır.

  1. Oda düzenleri

Oda bilgileri potansiyel misafirler için son derece önemlidir, bu nedenle uygulamanızın odalarınızın kalitesini sergilemek ve vurgulamak için düzenler ve yüksek kaliteli içerik (fotoğraflar ve kopya) sunması gerekir. İlgili tarafların bilinçli bir karar verebilmeleri ve daha sonra hizmetinizin şeffaflığı ve tarafsızlığından memnun olabilmeleri için yalnızca ilgili bilgileri ekleyin.

  1. Otel içi aktiviteler

Otelinizde misafirleriniz için aktiviteler (yoga, masaj, sınıflar, şarap tadımı ve diğerleri) varsa, uygulamanız onları tanıtmanın en iyi yoludur. Misafirlerinizin birçoğu bu etkinliklerin varlığından haberdar bile olmayabilir, ancak uygulamanız aracılığıyla onları bulabilir ve hatta ilgi alanlarına göre doğrudan bilgilendirilebilirler. Bu şekilde uygulama, konaklamadan etkinliklere kadar tüm otel deneyimini, kullanımı kolay tek bir uygulamada merkezileştirmenize olanak tanır.

  1. Otel içinde ve dışında yemek yeme

Uygulamanın otel içi aktiviteleri sunması gerektiği gibi, menülerden günün spesiyallerine kadar otelin yemek alanı hakkında bilgi vermesi de konuklarınıza değer katan bir diğer önemli özellik. Ayrıca, yerel restoranlarla herhangi bir ortaklığınız varsa, bunları da başvurunuza dahil etmeli ve ilgili bilgileri sağlamalısınız - bu, otelinizin yanı sıra ilgi çekici yerleri de öğrenecekleri düşünüldüğünde, bu son kullanıcı için çok fazla değer katmaktadır.

  1. Olanaklar

Bu amaçla uygulamanın bir bölümü aracılığıyla oteldeki mevcut olanaklar hakkında misafirlerinizi bilgilendirin. Olanaklar listenizi bu kadar basit ve pratik bir şekilde – ve tercihen uygulama içi rezervasyona izin vererek – hazır hale getirmeniz, mevcut müşterileriniz için bir avantaj olacak ve farklılaşan ve farklılaşan hizmetleri sergileyerek yeni müşteriler çekmenin bir yolu olacaktır.

  1. Etkinlik alanı

Kullanıcılarınızın, ister misafir olsunlar, ister karar vermeye devam etsinler, mevcut etkinlik alanı seçeneklerinizi kontrol etmesine ve doğrudan uygulama üzerinden rezervasyon yapmasına izin verin. Bu, otelinizi yalnızca etkinlik veya toplantı yeri olarak öne çıkarmakla kalmaz, aynı zamanda otelinizi daha da farklı kılmak için ek bir hizmet sunar.

  1. Otel içi alışveriş

Otelinizde alışveriş yapılacak yerler varsa, misafirlerinizi mobil uygulama üzerinden onlara yönlendirmek için uygulamayı kullanın veya daha da iyisi, uygulamanıza bir e-ticaret özelliği ekleyin, böylece misafirlerinizin uygulamanın içinden kolayca alışveriş yapabilmeleri ve ürünleri kendi başlarına teslim etmelerini sağlayabilirsiniz.

  1. Şehrin interaktif haritası

Otel bilgilerini almanın yanı sıra, misafirleriniz büyük olasılıkla daha önce kurulmuş olduğu gibi akıllı telefonlarında ilgi çekici noktalar arayacaklar. Kullanıcılarınızın dikkatini başka uygulamalara kaydırmak yerine, mobil uygulamanızda yakındaki ilgi çekici noktaların konumunu ve otelden oraya giden rotayı gösteren etkileşimli bir harita bulundurun. Bu, misafirlerinizin uygulamanızda daha fazla zaman geçireceği anlamına gelmez, aynı zamanda onlara sağladığınız ek hizmet için mutlu ve minnettar olacaklardır.

  1. İnceleme ve geri bildirim bölümü

Diğer konukların görüşleri, potansiyel bir müşterinin karar verme sürecinde önemli bir faktördür, bu nedenle uygulamanız yalnızca bunun için tasarlanmış bir bölüm içermeli ve misafirlerinizi konaklamaları sırasında ve/veya sonunda olumlu bir inceleme bırakmaya davet etmelidir. Bu şekilde, ağızdan ağza pazarlamanın avantajlarını uygulamanıza odaklayabilir ve böylece daha fazla müşteriyi dönüştürebilir ve aynı zamanda mevcut müşterilerinize fikirlerinizin önemli olduğunu gösterebilirsiniz.

  1. Sadakat sistemi

Otelinizde bir sadakat programınız varsa – ve yoksa, misafirlerinizin geri gelmesini sağlamak için mükemmel bir yol olduğu için bunu dikkate almanızı öneririz –, uygulamanız bunu içermelidir ve kullanıcıların basit bir şekilde puan toplamasına izin vermelidir. tüm süreci çok daha sezgisel ve dolayısıyla daha da tatmin edici hale getiriyor.

  1. Özel indirimler ve oranlar

Hizmetinizi kullanmayı seçen kullanıcıları ödüllendirmek için uygulama aracılığıyla özel fiyatlar sunun. Restoranlar, müzeler veya diğer turistik yerler ile ortaklıklarınız varsa, uygulama üzerinden konuklarınıza promosyon kodları veya özel indirimler sunabilir, hem yeni müşteriler çektiğiniz partnerinize hem de kendi misafirlerinize fayda sağlayabilirsiniz.

  1. Sosyal ağlar

Bugünlerde her alanda olduğu gibi, işletmeniz için bir sosyal ağ varlığı çok önemlidir. Misafirlerinizin tüm sosyal haberlerinize ve çeşitli profillerinize kolayca erişebildiğinden emin olun, bunlara erişimi uygulamanızda merkezleyin ve kullanıcıların uygulama üzerinden onları takip etmelerini ve beğenmelerini sağlayın.

  1. Oda kontrolü

En güzelini en sona bıraktık. Neredeyse fütüristik bir özellik ama aslında tamamen gerçek olan uygulamanız, konukların akıllı telefonları aracılığıyla yada (Hotel IPTV yada Web APP) üzerinden klimaya ve diğerlerine kadar odadaki tüm akıllı cihazları kontrol etmelerini sağlayan bir otel odası kontrol özelliği içerebilir. Daha karmaşık ve daha fazla yatırım gerektirmesine rağmen, bu özellik yüksek kaliteli bir otel ile kesinlikle unutulmaz ve son teknoloji otel arasındaki tüm farkı yaratır.

Related Articles

İletişim

Tel: +90 (212) 982 30 48
Adres: Fulya Mah. Büyükdere Cad. Quasar Blok No:76 İç Kapı No: 188
Şişli / İstanbul 34394 
Email: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

QR

Apple Logo